خاطرات من و همسرم

خاطرات و من

خاطرات من و همسرم

خاطرات و من

نامه به حضرت مریم مقدس (س)-اول

سلام بانوی خوب من

من هم از جنس تو هستم یعنی مونث آفریده شدم

اما به خاطر مسایلی هنوز تنها مانده ام و ازدواج نکرده ام 

نادانم و راهم را نمیدانم به من یاری برسان

گناهکارم و نمیدانم آثار گناهانم را چگونه پاک کنم 

و خدا را از خودم راضی کنم

لطف و رحمتش بی دریغ است و من بی لیاقت و نادان

راهی به من نشان بده شاید از گمراهی نجات یابم

شفاعتم کن بانوی زیبا و مهربان 

بانوی پاکدامن

ای دوست مادرمان حضرت فاطمه زهرا س

دوست من هم باش

و دل ائمه را از من راضی بگردان

شاید خدا از من راضی گشت 

یا مریم مقدس

به حق فرزندت حضرت عیسی مسیح که از کودکی مطیع خدا بود و از او فرمان برد

نظری بنما

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه عروس خوشبخت سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 21:56 http://arosekhoshbakht.blog.ir

سلام بانوی مهربان سپاس گزارم ازت نشونه های خوبی دیدم ازت

بهنازکنیزفاطمه زهرا پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 16:34

سلام منم مثل دخترمهربون و سمیه جون حرف دارم بانوی مهربون بحق پسرت حاجات دلمون رو بده

سمیه عروس خوشبخت پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 12:21 http://arosekhoshbakht.blog.ir

منم همینجور مثل دختر مهربون حرف دارم باهات ای بانو نازنین
لطفاحاجت دلم را از خدا برام بگیر به بهترین شکل

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.